Sedam koraka za vedriji duh i zdravije tijelo

Sedam koraka za vedriji duh i zdravije tijelo

Pročitajte jednostavne i korisne savjete koji će vam sigurno pomoći da se osjećate bolje i da zračite zdravljem i vitalnošću. Pokušajte, višestruko će se isplatiti.

 
1. HRANITE SE ORGANSKI I CJELOVITO
Nije više nikakva tajna i mudrost da je važno brinuti se o prehrani te imati cjelovitu, kvalitetnu prehranu. Povrće, voće, cjelovite žitarice te mahunarke, sjemenke i orašasti plodovi uz kvalitetna ulja i začine trebaju činiti osnovu naše prehrane. Izbjegavajte rafinirane proizvode, a pogotovo kombinaciju masnoća i ugljikohidrata jer izuzetno pridonose povećanoj tjelesnoj težini. Važno je zdravo se hraniti, no nemojte biti opsesivni u tome. Zaboravite na bilo kakvu dijetu, i pokušavajte jesti svježe, sezonske namirnice, jednostavno pripremljene. Jedite s veseljem, polako, uživajte u hrani i osluškujte poruke koje vam tijelo šalje.  Kvalitetna probava, san i razina energije tijekom dana najbolji su pokazatelji kvalitete  vaše prehrane.
 
2. POKRENITE TIJELO
Ali na svoj način! Otkrijte koje kretanje istinski odgovara vašem tijelu, a ne što je trenutno „in“.  Važno je shvatiti da se naše tijelo mijenja te da nam neće uvijek goditi isti način kretanja.
 
3. UŽIVAJTE U GLAZBI
Kad god možete koristite iscjeljujuću moć glazbe koja opušta. „Okupajte“ se s vremena na vrijeme u glazbi, umirujući ili pokrećući tijelo. Odvojite barem pola sata tjedno za uživanje u glazbi u kojem vas nitko neće prekidati i dopustite „izlazak“ emocijama koje se pojave.
 
4. RAZMIŠLJAJTE POZITIVNO
Naše tijelo i um su jedno. Suprotno uvriježenim mišljenjima da „glava misli“ svaki dio, svaka i najmanja stanica našeg tijela ima svoj um. Zadnja istraživanja pokazuju da ono što razmišljamo i osjećamo ima nevjerojatan utjecaj ne samo na naše zdravlje već na život uopće. Svakodnevno 50.000 misli prođe kroz nas, ostaju zabilježene u našem organizmu i pretvaraju se u biokemijske reakcije. Stoga je jako važno da usmjerimo svoje misli prema pozitivnom.
 
5. OKRUŽITE SE LJUDIMA KOJI VAS MOTIVIRAJU
Družite se s osobama koje vas „hrane“ i koje pozitivno djeluju na vas. Izbjegavajte ljude i odnose nakon kojih se osjećate iscrpljeno i izmaltretirano. Družite se s onima koji vas podržavaju, koji su iskreni i kojima je stalo do vas.
 
6. IZRAZITE ZAHVALNOST
Umjesto priželjkivanja ovih ili onih događaja i stvari, vježbajte svakodnevno zahvalnost. Pronađite odmah i ispišite 30 stvari zbog kojih trebate biti zahvalni! Iznenadit ćete se koliko je toga u našim životima što se odvija svakodnevno i funkcionira, a mi jednostavno olako prelazimo preko toga usmjereni na neku frustraciju ili nešto što nam nedostaje!
 
7. PUNO SE SMIJTE
Naoružajte se osmijehom i dobrim smislom za humor. Sve izgleda drugačije kad stvari ne uzimamo previše ozbiljno i smijemo se i sebi i drugima te situacijama u kojima se nalazimo. Dan bez smijeha je izgubljen dan! Neka ih bude što manje u vašem životu...
 
http://www.biobio.hr

Tražilica

Copyright © 2017 HSDU. Sva prava pridržana.
Designed and developed by Dedal komunikacije d.o.o.