Samo nam je voda potrebna

Samo nam je voda potrebna

Evo kako ćete svome tijelu osigurati dovoljno vode.

 
Upitno je je li ga uopće bilo, ali ako i jest – proljeće je definitivno gotovo. Teško će vam više pasti na pamet u kafiću naručiti neki topli napitak, a živa u termometru penje se i penje. Vjerojatno i sve više vremena provodite na otvorenom – baveći se sportom, družeći se s ekipom ili baveći se svojim vrtom. Zbog svega navedenoga, od ključne je važnosti da vaše tijelo ima dovoljno vode.
A treba li nam zaista onih slavnih osam čaša vode na dan?
Žensko tijelo sačinjeno je od 50 do 60 posto vode, a muško od 60 do 65. Važno je tijelu osigurati dovoljno tekućine, no ako se od velike količine vode osjećate napuhnuto, nije neophodno da se nalijevate – tekućina može dolaziti iz različitih izvora. Naravno, voda je najčišći izvor neophodne hidratacije za tijelo, a ako pazimo na zdravlje, pokušat ćemo se kloniti gaziranih piće i sokova s mnogo kalorija i šećera. Što nam onda preostaje? Voće i povrće s visokim udjelom vode!
Kada pojedete komad sočnog voća, voda i ostali hranjivi sastojci i elektroliti apsorbiraju se zajedno i na taj način održavate optimalnu razinu vode u svakoj stanici u tijelu.
Pojačajte količinu zelene salate, dodajte malo lubenice u limunadu, za užinu jedite bobičasto voće.
Donosimo popis voća i povrća s najvišim udjelom vode.
zelena salata – 96%
krastavci – 95 %
tikvice – 95%
paprike – 94%
lubenice – 91%
jagode  – 91%
crveni kupus -90%
breskve – 89%
maline -86%
borovnice -84%
 
http://dobrahrana.jutarnji.hr

Tražilica

Copyright © 2017 HSDU. Sva prava pridržana.
Designed and developed by Dedal komunikacije d.o.o.